sâmbătă, 29 martie 2014

stupid love ...

Astăzi vreau sa închei capitolul din viaţa mea ce îţi poartă numele.
Am scris mult şi de atâtea ori, am spus ce-am simţit, cum am simţit, cât am simţit.
Am spus mult, dar nu tot. Întotdeauna se poate găsi ceva în plus de spus despre tine.
Dar atât - pun punct. Nu mai are rost să vorbesc despre trecut.
Te-am iubit, te iubesc şi mereu am să te iubesc, într-un fel sau altul.
Vreau să mă opresc aici, pentru că uneori simt nevoia sa dau vina pe tine pentru tot, simt nevoia să te cert şi de aceea, acum, într-un moment de luciditate, pot să spun că nu asta vreau. Vreau să rămân cu o amintire plăcută, să fii doar bărbatul cel mai important de până acum. Reală sau nu, vreau să rămân cu o amintire plăcută a ta.
Dacă aş şti vreodată că te pot ajuta în vreun fel, aş face-o.
Până atunci, vreau să mă ajut pe mine, să trec mai departe şi să fiu fericită.
Am locuri de văzut, oameni de întâlnit, experienţe de trăit. Viaţa abia acum începe!