duminică, 15 martie 2015

amintiri de nicaieri

Amintirile sunt singurele care raman neschimbate, cand toti ceilalti se schimba...
Iti multumesc pentru amintirile frumoase, iti multumesc si pentru durere. Suntem oameni si gresim, sunt sigura ca a fost o greseala sa-mi provoci durere, dar din greseala ta am avut de invatat ca pana si oamenii pe care ii iubim, ne pot distruge, in loc sa ne cladeasca. Am invatat sa fiu tare... Nu mai plang in fata oamenilor, nu imi mai arat slabiciunile. Azi nu mai plang din cauza ta, azi zambesc datorita tie.
Am invatat, intre timp, ca sunt pierderi mult mai greu de suportat, cu adevarat zdrobitoare. Nu mi-am imaginat cum este, pana cand nu am suferit una. 
Oamenii cu adevarat importanti din viata unui om sunt putini. Am pierdut de tot unul, asa ca azi ma bucur sa te las in pace, sa fii fericit, dar sa traiesc cu gandul ca esti bine si ca esti inca prezent.
Sa ai grija de tine...




"I remember that time you told me

You said, "Love is toching souls."

Surely you touched mine.
'Cause part of you pours out of me
In these lines from time to time."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu