miercuri, 27 ianuarie 2016

.

Ai simțit vreodată că ai strâns prea multă durere și că nu îi mai poți face față? Te-ai simțit vreodată singur și neînțeles? Singur pe lume... atât de singur, încât nici dacă ești înconjurat de persoane importante din viața ta nu poți umple golul din tine?
Un gol imens, cu margini ce se surpă pe zi ce trece...
Așa mă simt eu astăzi. Nu este prima dată, dar ideea este că nu te poți obișnui niciodată cu durerea asta, astfel încât să devină suportabilă. 
Nu știu ce să mă mai fac cu mine. Sunt o epavă, nimic nu mă poate face să mă simt mai bine acum. Nimic din ce pot face eu, pentru că durerea nu a plecat de la mine. Am fost dezamagită și rănită de prea multe ori și m-am săturat.
Am fost respinsă și ignorată. Nimic nu doare mai tare. Ce să mă fac? Am încercat să joc rolul de fată dură, rece și indiferentă, pot să joc multe roluri, să afișez multe fețe, și nu pentru că sunt o prefăcută, ci pentru că vreau să mă apăr. Dar orice scut de protecție aș folosi, la sfârșitul zilei, când rămân doar eu cu mine, trebuie să îl dau jos. Și dore la fel de tare...

24.03.15

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu